Belangen van goede woningisolatie benadrukt door campagne

Een onlangs gelanceerde consumentencampagne onderstreept het belang van goede woningisolatie. Doel van de campagne is om duidelijk te maken dat consumenten velerlei voordelen ondervinden als kwaliteitsisolatie wordt ingezet.

Op 14 oktober werd de campagne, die onder meer tv-commercials, advertenties, advertorials en banners omvat, gelanceerd door ROCKWOOL. Erwin Prins, managing director bij ROCKWOOL, vertelt over de nieuw opgezette campagne:

“ROCKWOOL isolatie zorgt niet alleen voor een besparing op de energierekening, maar biedt vier extra voordelen waardoor een woning veiliger en comfortabeler wordt.” Prins aarzelt niet om deze voordelen te benoemen: “ROCKWOOL steenwol is onbrandbaar, heeft een lange levensduur, biedt akoestisch comfort doordat het geluidshinder vermindert en is duurzaam.”

Trias Energetica
Volgens Prins hoeft de toepassing van het Trias Energetica-principe niet beperkt te blijven tot nieuwbouw. Prins: “Met energiecorrect renoveren is een enorme duurzaamheidsslag te slaan. Daarvan willen we de huizenbezitters in Nederland overtuigen. Met deze campagne werken we aan het bewustzijn van nut en noodzaak van isolatie en van het besef dat isoleren met het juiste product nog veel meer kan bijdragen aan wooncomfort.”

Huiseigenaar
Op de officiële website van ROCKWOOL is een speciale huiseigenaar-sectie in het leven geroepen. Hier ontdekken huiseigenaren onder andere hoe de energieprestaties van hun woning verbeterd kunnen worden. Daarnaast worden de vier unieke voordelen van ROCKWOOL steenwol isolatie nog eens op een rijtje gezet. ROCKWOOL is tevens te vinden op Facebook en Twitter.

Deel dit artikel

permalink

 

 

Meer door ROCKWOOL B.V.