App om direct storingen van liften te melden

Een eService-app laat gebruikers direct storingen van liften melden en de actuele status controleren.

De app wordt in de markt gezet door Otis, die een snellere en directere communicatie tussen lifteigenaren en henzelf willen faciliteren. Zodra een storing is gemeld, geeft de app een actuele statusupdate van het probleem. Als de melding in behandeling is genomen, krijgt de gebruiker daar bericht van.

Updates over afhandeling storing

De gebruiker krijgt continu updates over de afhandeling van de storing, totdat het probleem is verholpen. Wanneer service of onderhoud heeft plaatsgevonden is het mogelijk om te zien welke werkzaamheden zijn verricht.

Overzicht van liftgebruik

Verder biedt de app aan de hand van analyses een compleet overzicht van het liftgebruik, dat tot in de kleinste details inzichtelijk wordt gemaakt. Daarnaast is het mogelijk om het actuele functioneren van de lift te controleren.

Gratis downloaden

Het klantenportaal eService en de gratis te downloaden eService app zijn beschikbaar voor huidige en nieuwe klanten van Otis. Meer informatie vindt u op de officiële website van Otis.

Deel dit artikel

permalink