Duurzaam Gebouwd-partners gaan voor marketingprijs

Verschillende Duurzaam Gebouwd-partners strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Inmiddels is bekend welke drie bedrijven dingen naar de hoofdprijs.

Onder andere ERA Contour, Facilicom, ROCKFON, Ubbink en Wavin Nederland zaten in de eerste selectie. Criteria om de organisaties te selecteren waren strategie, innovativiteit, betekenis voor de doelgroep en communicatieve uitrol.

Conceptwoning

Met lekkerEIGENhuis is ERA Contour als een van de drie finalisten uit de verf gekomen. LekkerEIGENhuis is een conceptwoning voor betaalbare koop- en huurwoningen in Nederland en de wooncollectie is in nauwe samenwerking met eindgebruikers ontwikkeld. Het assortiment omvat 7 vormtypes, 15 architectuurstijlen, 4 basisplattegronden en 6 beuk- en dieptematen. Dat leidt tot 10.000 verschillende variaties in woningen.

Coatingsysteem en aangenaam wonen

De andere twee finalisten zijn SolidLux en Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling. Zij werden geselecteerd vanwege respectievelijk het dekkende coatingsysteem Instant Coating en het concept aangenaam wonen. Bijzonder aan Instant Coating is dat het in combinatie met UV-licht onmiddellijk uithardt en binnen enkele minuten na aanbrengen 100% mechanisch en chemisch belastbaar. Het concept 'aangenaam wonen' scoorde punten vanwege het maximaal waarmaken van comfortabel wonen voor klanten.

Wie wordt de winnaar?

Op donderdag 22 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis jaarbijeenkomst in theater De Kom te Nieuwegein.

Deel dit artikel

permalink

 

 

Meer door BouwKennis BV