Masterclass ‘Marketing van Bouwconcepten’ in YouMeet

31 oktober 2013

De masterclass ‘Marketing van bouwconcepten’ vindt plaats op 31 oktober 2013 in locatie YouMeet aan de rand van Utrecht. Een deskundigenpanel buigt zich tijdens de bijeenkomst over de casus Marketing van Team Prestatiehuis, een renovatieconcept voor duurzame renovatie van sociale huurwoningen.

De organisatie van de masterclass is in handen van Energiesprong, in samenwerking met Team Prestatiehuis en Netwerk Conceptueel Bouwen. Als centrale vraag geldt ‘Hoe kunnen technisch goede concepten de markt veroveren?’.

Team Prestatiehuis, een concept van Brink Climate Systems, Doorwin, Van Ieperen en VDM, geeft tijdens de masterclass een kijkje in de keuken van de marketingstrategie en laat het panel daarover adviseren.

Deskundigenpanel
Dit panel bestaat uit deskundigen als Margriet Drijver, Jelmer van der Meulen en Syto Goslinga. Drijver heeft ruime ervaring aan zowel corporatie- als bouwbedrijfzijde en zoomt in op de afstemming tussen vraag en aanbod. Van der Meulen van corporate brand strategy bureau Synergie kijkt naar de kwaliteit van het merk en de positionering in de markt.

Ten slotte zal panellid Goslinga, oprichter van onder andere een marketingbureau in de bouw, specifiek kijkn vanuit kennis van de bouwsector naar de marketing. Aanwezigen kunnen vragen stellen, waar het panel vervolgens op in kan gaan.

Aanmelden
‘Marketing van bouwconcepten’ vindt plaats op 31 oktober 2013 in YouMeet, van 14.00 uur tot 17.00 uur in Utrecht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor deze bijeenkomst. Het is op het moment van schrijven nog mogelijk om aan te melden via de officiële website van Energiesprong. De middag wordt gefilmd en wordt na afloop online geplaatst als web-workshop.

Deel dit artikel

permalink

 

 

Meer door Energiesprong | Platform31