Vacature: campagne manager

Vacature: campagne manager

Over de functie
Kom jij ons op de multidisciplinaire Marketing & Communicatie afdeling versterken? Dan kom je te werken in een jong dynamisch team, bestaande uit een multimedia vormgeefster, een campagne manager, een online marketeer, een frontend / backend developer, een e-mailmarketeer en een communicatie medewerker.

Wij zijn op zoek naar een creatieve, conceptueel sterke en planmatige campagne manager. Samen met je collega’s ben je medeverantwoordelijk voor het vormgeven en uitwerken van het marketingcommunicatie beleid van alle merken waar DGB B.V. verantwoordelijk voor is: Duurzaam Gebouwd, Building Holland, Happy Building Index, Green BuildInvest Initiative. Je takenpakket is breed, waarbij je zelfstandig marketing actieplannen opstelt. Gedurende de campagnes ben je het aanspreekpunt van de interne opdrachtgever en begeleid je de projecten van A tot Z. Je bedenkt deze concepten, en andere concepten bedacht door collega’s werk je uit.

Al met al ben je een spin in het web en werk je hecht samen met het team, en de collega’s van de andere afdelingen: Redactie, Events en Sales. Snel schakelen, vooruitdenken en goed kunnen plannen zijn belangrijke capaciteiten voor deze functie.

Wat ga je bij ons doen?
Het opstellen van zowel corporate als merkgerichte marketing strategieën op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Daarnaast vertaal je deze, samen met het team, door naar marketing actieplannen. Verder bestaat het takenpakket uit het projectmatig bedenken en uitvoeren van doelgroepgerichte commerciële marketingacties, ter versterking van de merkpositie, leadgeneratie en bezoekerswerving.
Samen met het team ontwikkel je concepten en bedenk je een creatieve vertaling naar communicatiemiddelen. Hierin ben jij verantwoordelijk voor het
managen van de gehele campagne.

Jij bent iemand die de handen uit de mouwen steekt en ideeën realiseert! Je bent in staat zelfstandig te werken en functioneert daarnaast ook uitstekend in teamverband, de persoonlijke klik is erg belangrijk voor ons.

Creativiteit en een aanpakkersmentaliteit zijn voor jou vanzelfsprekend. Je werkzaamheden zijn zeer divers.

 Onze selectiecriteria zijn:

  • Een relevante HBO/universitaire opleiding;
  • Minstens 1 jaar brede marketing ervaring, opgedaan aan bureauzijde of in een B2B-omgeving in de bouw- en vastgoedsector;
  • Passie voor marketing en parate kennis van de nieuwste ontwikkelingen binnen je vakgebied;
  • Ervaring met het schrijven van doelgroepgerichte teksten;
  • Zelfstartend vermogen en pro-actief;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Echte doorzetter die het eindresultaat goed in het vizier houdt;
  • Enthousiast en positief ingesteld met een probleemoplossend vermogen;
  • Een teamspeler met een commerciële inslag en hands-on mentaliteit;
  • Professioneel, accuraat en goede communicatieve eigenschappen;
  • Stressbestendig: Prioriteiten kunnen stellen, voortgang bewaken en benodigde acties plannen en organiseren.

Over Duurzaam Gebouwd

Duurzaam Gebouwd is hét integrale platform over duurzaam bouwen met als missie de samenwerking in de integrale bouw- en vastgoedsector een grote stap vooruit te helpen. Dit doet Duurzaam Gebouwd door drie concrete stappen: communiceren, verbinden en activeren.

  • Het platform communiceert 24/7 actueel nieuws, innovaties, projecten en visies via diverse multimediaproducten. Het platform genereert impact door haar onafhankelijkheid en het grote bereik.
  • Het platform verbindt professionals en organisaties vanuit de integrale bouw- en vastgoedsector met elkaar, teneinde co-making en business te ontwikkelen.
  • Het platform activeert door ‘open source’ ontsluiten van hoogwaardige kennis, innovaties en workflow tools.


Op het jaarlijkse event Building Holland komen de integrale samenwerkingen tot leven.

Tijdens dit event komt de hele bouw- en vastgoedsector bijeen. Naast Building Holland organiseert Duurzaam Gebouwd 60 evenementen per jaar, geven we 7 magazines per jaar uit en zijn wij de spil in een toonaangevend netwerk binnen de sector.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris.
  • Een goede werksfeer met enthousiaste, professionele collega’s.
  • 25 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Pensioenregeling.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, een maand of een jaar bij ons werkt.
  • Bonusregeling.
  • Laptop.
  • Mobiele telefoon.
  • Een fijne groene werkplek aan de rand van de Posbank.

Duurzaam Gebouwd is een dynamische en groeiende organisatie, waar een informele werksfeer heerst. Je wordt opgenomen in een enthousiast team waarbinnen je voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden optimaal aan te wenden. Wij geven je veel verantwoordelijkheden. Je wordt gestimuleerd om eigen initiatief te tonen en een maximale bijdrage te leveren aan de inhoudelijke doelstellingen van Duurzaam Gebouwd en ons merk Building Holland, waar nog tal van veelbelovende projecten te verwachten zijn. Hierin kun jij het verschil maken.

Solliciteren?
Stuur dan je motivatiebrief en een recent curriculum vitae met foto per mail t.a.v. Bibianne Kerkhoff, Kerkhoff@duurzaamgebouwd.nl. Mocht je vragen hebben, dan kun je telefonisch contact opnemen via 085-2735970.

De gewenste startdatum is in overleg.

Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.duurzaamgebouwd.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c185 c225
Gebruikte gevelstenen dragen bij aan een betere MPG-score

Gebruikte gevelstenen dragen bij aan een betere ...

In zijn zoektocht naar het hergebruik van bouwmaterialen ontdekte Bob Floris de mogelijkheden van gebruikte gevelstenen. Deze behouden niet alleen kwaliteit maar ...

Lees verder

c21 c140 c225 c260
Hoogwaardige spouwmuurisolatie versnelt transities

Hoogwaardige spouwmuurisolatie versnelt transities

Takkenkamp is ervan overtuigd dat hoogwaardige spouwmuurisolatie een belangrijke bijdrage kan leveren aan de circulaire transitie. Ook draagt het volgens het isolatiebedrijf ...

Lees verder

c21 c168 c225
Zo maak je utiliteitsgebouwen slimmer

Zo maak je utiliteitsgebouwen slimmer

In het webinar ‘Slimme gebouwen met de realiteit van nu’ krijg je inzicht in mogelijkheden op het gebied van smart buildings. Zo leggen experts aan ...

Lees verder

c21 c160 c225
De mens wil zich met de natuur omringen

De mens wil zich met de natuur omringen

Het belang en de impact van gezonde gebouwen op je medewerkers kwam naar voren tijdens Duurzaam Gebouwd Op Locatie: Gezonde Gebouwen. Diverse experts betraden het ...

Lees verder

c21 c185 c225 c265
Samen tegen materiaalobesitas

Samen tegen materiaalobesitas

“Stop met massief bouwen, tenzij het echt niet anders kan.” Die oproep doet Herre Elsenga, algemeen directeur van VBI, aan opdrachtgevers, architecten, ...

Lees verder

c21 c225
Rondetafelgesprek: zo creëer je vastgoed- en eindgebruikerswaarde

Rondetafelgesprek: zo creëer je vastgoed- ...

Bij verduurzaming spelen veel verschillende uitdagingen. Je gebouw slim, gezond én wendbaar maken, vergt veel maar levert ook wat op. Maar hoe combineer je ...

Lees verder

c21 c40 c225 c243
TOjuli: wijziging spelregels risico op oververhitting

TOjuli: wijziging spelregels risico op oververhitting

Tot nu toe was het hebben van actieve koeling in een nieuwbouwwoning voldoende om vrijstelling te krijgen voor de TOjuli-eis aan oververhitting. Hier komt vanaf ...

Lees verder

c21 c41 c225 c243 c265
Utiliteitsbouw na 2030: geen label A, wel ‘zero emission’

Utiliteitsbouw na 2030: geen label A, wel ‘zero ...

Er verschenen de laatste tijd berichten waarin sprake is van een label A-verplichting voor utiliteitsbouw vanaf 2030, maar dat klopt niet. Wat moet er in 2030 wél ...

Lees verder

c21 c225
Sturen op positieve footprint met gevalideerd rekeninstrument

Sturen op positieve footprint met gevalideerd ...

De Nationale Milieudatabase (NMD) valideerde Madaster, het platform voor het registreren en documenteren van materialen binnen de gebouwde omgeving, als gecertificeerd ...

Lees verder

c21 c185 c225
Circulariteit in de zorgsector: repareren, niet weggooien

Circulariteit in de zorgsector: repareren, niet ...

Wat kapot is, gooi je weg. Vaak zonder na te denken, omdat je het gewend bent. Niet alleen als particulier, maar ook in de zakelijke markt gaat dit nog te vaak ...

Lees verder

c21 c225 c243
Whitepaper belicht oplossingsrichtingen netcongestie

Whitepaper belicht oplossingsrichtingen netcongestie

“In de actuele problematiek rondom netcongestie, is de keuze voor een bodemenergie warmtepomp een oplossing.” Dat laat Climate for life-groep zien met ...

Lees verder

c21 c41 c225 c243
Netcongestie: vloek of zegen?

Netcongestie: vloek of zegen?

Door netcongestie is het niet meer vanzelfsprekend dat je grote nieuwe aansluitingen krijgt of de mogelijkheid hebt om energie terug te leveren. Hoewel netcongestie ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up